вторник, 17 апреля 2012 г.

თემა
რა იწვევს ეკოლოგიურ კატაკლიზმებს?
მნიშვნელობა/აქტუალობა
მოსწავლეები გაიგებენ როგორი ეკოლოგიური პრობლემები არსებობს, როგორ გადავჭრათ ისინი, რათა ავიცილოთ ბუნებრივი კატასტროფები.
მიზნები და შედეგები
მოსწავლეები        კითხვის  პროცესში გაიგებენ ტექსტის ძირითად ინფორმაციას, შეძლებენ საჭირო ინფორმაციის მოძიებას: დაასახელებენ  ეკოლოგიურ პრობლემებს, მათ გამომწვევ მიზეზებს, იმსჯელებენ მათიგადაჭრის გზებს.(უცხ.11.3მოსწავლე განსაზღვრავს მოსმენის მიზანს და იყენებს შესაბამის  სტრატეგიებს ;უცხ.11.7მოსწავლე იყენებს ზეპირმეტყველების სატანადო სტრატეგიებს; უცხ.11.8   მოსწავლე იგებს ინსტრუქციებს ;უცხ11.14.მ ოსწავლე  განსაზღვრავს კითხვის მიზანს  და შესაბამისად იყენებს კითხვის სხვადასხვა სახეობას; უცხ.11.18.მოსწავლე მიმართავს წერის სათანადო სტრატეგიებს.
წინასწარი ცოდნა
მოსწავლეებმა  ისწავლეს ტექსტი:“ რა არის ეკოლოგია?“ ,აქვთ შესაბამისი სიტყვების მარაგი, აქვთ ნასწავლი საჭირო მოდელები და კონსტრუქციები.
შეფასების საგანი და პროცედურები

სასწავლო მასალა და ტაქნიკური რესურსები
წიგნი, ლექსიკონი,ინტერნეტში მოპოვებული მასალა,დაფა, ცარცი
გაკვეთილის მსვლელობა
გონებრივი იერიში:“ეკოლოგიური კატასტროფა“   (5წთ)          სტრატეგია“ვიცი-ვისწავლე“ მოსწავლეები ავსებენ პირველ სვეტს, ტექსტის წაკითხვის შემდეგ-მეორეს.(18წთ)          კითხვებზე პასუხების გაცემა(ინფორმაციის ტექსტში მოძიება)(7წთ.)                                              ცხრილის“რით არის გამოწვეული ეს მოვლენები“-ს შევსება(6წთ) წერითი დავალებების შესრულება(6წთ)                   მოსწავლეების შეფასება,ს/დ :ესე „როგორ გადავარჩინოთ ბუნება?“(3წთ.)

Комментариев нет:

Отправить комментарий